Изгубена картичка +389 (0)46 268 268
Информации (02)15050 Контакт центар obinfo@ob.com.mk
ОБСГНЕТ поддршка (02)15050 Контакт центар obsgnetsupport@ob.com.mk
Сподели ја страната на некој од социјалните медиуми:

СМС-известувања

Увид во состојбата и во промените на трансакциската сметка на дебитни и на кредитни картички преку СМС-порака на Вашиот мобилен телефон во реално време.

Типови СМС-известувања:

  • Известување за состојба на денарска или на девизна сметка
  • Извод на жиро-сметка во краток формат
  • Известување за трансакции со платежни картички (плаќање со картичка на ПОС-терминал, плаќање преку интернет и повлекување средства од банкомат)
  • Известување за последен прилив на жиро-сметка и на девизна сметка
  • Известување за последен одлив на жиро-сметка
  • Известување за последен одлив на девизна сметка (само за налози направени преку I-bank).

Предности:

  • Потврда за извршена трансакција
  • Проверка на износот на извршената трансакција
  • Известувања во врска со Вашата картичка
  • Заштита од повеќекратно реализирање на иста трансакција
  • Заштита од злоупотреба на картичката
  • Дополнителна безбедност при вршењето трансакции
  • Повеќе лица можат да добиваат СМС-известување за иста сметка (партија)
  • СМС-известувањата се достапни и на англиски јазик.

По дадено овластување, услугата СМС-известувања можат да ја користат повеќе вработени лица на клиентот правно лице што има трансакциска сметка во Охридска банка и активен мобилен телефонски број од некој од мобилните оператори овластени на територијата на Република Македонија.

За услугата СМС-известувања можете да аплицирате во која било експозитура на Охридска банка. За дополнителни информации, обратете се на 046 261 000, на obsgnetsupport@ob.com.mk или во експозитурите на Охридска банка

Сподели ја страната на некој од социјалните медиуми:
Види ги сите локации во Македонија Мапа
Изгубена картичка +389 (0)46 268 268
Информации (02)15050 Контакт центар obinfo@ob.com.mk
ОБСГНЕТ поддршка (02)15050 Контакт центар obsgnetsupport@ob.com.mk