Изгубена картичка +389 (0)46 268 268
Информации Контакт-центар: (02) 15 050 obinfo@ob.com.mk
ОБСГНЕТ-поддршка Контакт-центар: (02) 15 050 obsgnetsupport@ob.com.mk
Сподели ја страната на некој од социјалните медиуми:

Мобилно Банкарство

Апликацијата МОЈА БАНКА овозможува Вашиот мобилниот уред да биде подвижна виртуелна експозитура преку која на брз, сигурен и лесен начин имате безбедна и целосна контрола над сопствените финасии

Новата подобрена верзија на Моја банка овозможува:

  • Бесплатна ОНЛАЈН регистрација БЕЗ посета на експозитура – превземете ја апликацијата Моја банка од Google Play или Apple Store и веднаш направете ОНЛАЈН регистрација БЕСПЛАТНО
  • ОНЛАЈН аплицирањето овозможува БЕСПЛАТНО користење на апликацијата со можност за:
    1. ИНФО пристап до Вашите сметки, кредити, картички, депозити, локатор на банкомати и трговци
    2. Известувања за направени трансакции – нотификации за приливи/одливи од трансакциската сметка, како и за трансакциите направени со картичка
  • За користење на апликацијата со сите кориснички привилегии: плаќања, креирање шаблони за инстант плаќања, менаџирање на дневниот лимит на платежните картички, како и пристап до многу други поволности, потребно е да посетите некоја од експозитурите на Банката лично и да аплицирате за оваа услуга.

Превземете и активирајте ја апликацијата


ПРЕДНОСТИ

  • Преглед на состојбата на сметката, преглед на трансакции, картички, кредити, депозити, брзи и едноставни плаќања каде било и кога било
  • Бесплатна ОНЛАЈН регистрација БЕЗ потреба од посета на експозитура, со ИНФО пристап
  • Редистрибуција на кодови без потреба од посета на експозитура
  • Готови шаблони за брзо плаќање на сопствените сметки, уплати за кредити и за кредитни картички и други плаќања
  • Готови шаблони за брзо плаќање на режиските трошоци (парно, телекомуникации, кабелски оператори итн.)
  • Можност за менаџирање на дневниот лимит на картичка за плаќање на продажни места и за повлекување од АТМ
  • Известувања за направени трансакции – нотификации за приливи/одливи од трансакциската сметка, како и за трансакциите направени со картичка
  • Извршување налози за плаќање преку стандардните обрасци ПП30 и ПП50, со можност за избор од сопствените сметки (Мои сметки)

  • Потребни документи
    • Лична карта или пасош

Упатството за Моја Банка можете да го најдете ТУКА 


Препораки за безбедност за употреба на Моја Банка - ТУКА


Политиката за приватност при користење на личните податоци на Моја банка - ТУКА


Општи услови за користење на услугите на електронско банкарство за физички лица- ТУКА



Како можеме да Ви помогнеме?

Доколку Ви се потребни повеќе информации, не двоумете се да ни поставите прашање и ние ќе Ви одговориме во најкусо време.

Постави прашање
Име и презиме
Град
Е-маил
Телефон
Прашање
Внесете го кодот
CAPTCHA
Ги прифаќам општите правила и услови.
Сподели ја страната на некој од социјалните медиуми:
Изгубена картичка +389 (0)46 268 268
Информации (02)15 050 Контакт центар obinfo@ob.com.mk
ОБСГНЕТ поддршка (02)15 050 Контакт центар obsgnetsupport@ob.com.mk
Види ги сите локации во Македонија Мапа